dimarts, 20 de novembre del 2012

Per què volen les Bruixes?

Acabo de venir d'una fantàstica trobada de mares del Grup de Criança de l'Espai Heaven, on diferents dones hem exposat els nostres coneixements artístics, explicant jo el meravellós món de les nines de llana.
Parlant parlant, no sé com, ha sorgit el "Per què volen les Bruixes?". Una de les mares ha explicat la història que aquestes dones sàvies, que tant bé coneixien l'art de sanar, de tant en tant és feien algun "viatge al més enllà". De quina manera?. Doncs agafant elements de la natura clarament al·lucinògens: plantes, bolets, herbes,... feien pòcimes o ungüents i untaven el pal de l'escombra. Refregant-s'hi arribaven a tal extrem d'excitació que si hi afegies la substància creada, realment podríem dir que l'escombra les feia volar. He dir que la història la desconeixia i per això us l'he volgut explicar a aquí.
Quan vaig escriure "Bruixes de Color Negre", vaig estar dies i dies rumiant quina podria ser la cançó que millor les podria definir. Avui m'ha vingut el nom d'un grup al cap Inkubus Sukkubus, una banda gòtica que "en mis tiempos mozos" jo ballava quan anava a la disco. Ja no recordava que tenia cds d'ells a casa. Escoltant-los he volat al passat, sense escombra ni al·lucinògens ^_^, però us ben juro que tota jo m'he transportat.
Us deixo el vídeo "Wytches" d' Inkubus Sukkubus.


També la Bruixeta de llana, amb la seva escombra, on ara mateix està envoltada d'herbes i plantes medicinals. A la vista de qui se la vulgui mirar, l'aparador de l'herboristeria on compro jo les meves medicines naturals.


2 comentaris:

  1. Ja havia escoltat la història del ungüents al·lucinògens al pal de l'escombra, je je!

    ResponElimina
  2. Doncs jo no ho havia sentit mai, quines coses que s'aprenen ^_^

    ResponElimina